01 May, 2009

1. maj - nevihte

Danes sem bil spet na napačnem koncu vseh boljših celic (čeprav so bile vse totalno zanič). Tipičen primer, kaj se zgodi v primeru, ko imaš dovolj konvektivne energije, a brez striga. Sondaža v Zagrebu je pokazala CAPE okoli 700J/kg, LI -3,5, kar je največ letos, a ker se celice zaradi pomanjkanja striga niso mogle organizirati, smo dobili le veliko število pulznih celic. Bilo je zanimivo opazovati, takoj ko je ena celica oslabela, je na njenem outflowu zrasla nova celica. To se je dogajalo praktično cel dan. Prav nič mi niso všeč te čudne situacije, ko celice potujejo v smeri SV->JZ. V pravi frontalni situaciji (ko so tudi pogoji pravi), kot smo jih imeli lani kar nekaj, se celice pomikajo ravno v obratno smer.



Na prvi sliki je začetek konvekcije okoli 14h, na drugi sliki pa rob nakovala ene boljših celic danes, jaz pa sem bil na žalost na napačni strani.






4 comments:

Peter Atanackov said...

Ja vec akcije kot jaz si vsekakor mel :). Mislim ja... v glavnem cool slike :).

Primož Cigler said...

Lepe fotke!

Manca said...

Jaz bi se pa kr vsedla na te oblačke pa gledala dol:P

Zadnja slika mi je zelo všeč:)

Nejc Ucman said...

Manca bi se kar vsedla na oblačke, hahaha. Jaz tudi! :)

Hvala za komentarje. :)