18 June, 2010

High-end LVL1 event in supercelice na Dolenjskem

Kaj dosti pričakovanj od včerajšnjega dne nisem imel zato je vse skupaj toliko lepše. Od doma (iz Novega mesta) sem se odpravil takoj ko se je na južni strani linije zorganizirala največja supercelica. Prvič sem jo videl pri Trebnjem, pa je potem trajalo še nekaj minut, da sem prišel na avtocesto. Pa sem potem na Biču po divji vožnji zavil dol iz avtoceste in nadaljeval še bolj divjo vožnjo po lokalnih cestah. Ta čas je v luft skočila še ena supercelica, nekoliko južneje in sem se odločil, da rajši počakam tole. Bil sem na idealni lokaciji da jo prestrežem. Če bi šel lovit severno je vprašanje kako bi se končalo. Pa mi ni žal, da sem ostal na južni.

Flanking line.




Iz Trebnjega.





V tej fazi je bilo vse še zelo neorganizirano, sicer divji lift in inflow tule. Tole je pri Biču. Izredno aktivno, sem bil praktično direktno pod dogajanjem. Strele so tule sekale zelo blizu, RFD je bil le nekaj 100m stran.






Divji inflow. Tule se je že začela okluzija mezociklona, spet dež takoj zraven na levi. Premikal sem se praktično ves čas.




Pa potem še nekaj kilometrov naprej ... Res dober wall cloud. V tej fazi je že kar dobro okludiral RFD z leve, wall cloud je že malo v dežju, zato se posledično tudi struktur ne vidi najbolje.








Že na poti mimo Trebnjega. RFD na levi. Tule ni več zgledalo obetavno.




Pa sem nekako le dobil še en pogled na mezo, ko sem prišel okoli. Tule sem imel še kar srečo s cesto, kasneje ni blo več možnosti da bi jo ujel, ko sem začel krožit tam nek po lokalnih cestah okoli Trebnjega. Takoj sem jo izgubil. Sicer sem ji sledil do Sevnice, sam ni bilo nič več iz nje. Praktično sem se vozil vzporedno s to celico, raztegnila se je potem v neko linijo, strukture pa ni več dala od sebe.





Pa še na poti nazaj pri Krškem ...




No comments: